• צור קשר
  • פרסום גרילה
  • תסריטים ורדיו
  • פרינט
  • כתיבה לקידום אתרים
  • כתיבה שיווקית
  • עבודות נבחרות

  • המקור
  • חדש באתר המקור
  • כתבות שפירסמתי
  • מי אני
  • סיפורים
  • שירים
  • בלוג

ניווט בספר

  • אתר המקור
  • הדשא של השכן ירוק יותר
  • סר אריק איינשטיין

המקור
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_print_mail_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.

מיתוג

מיתוג אישי נולד מהצורך של כל אדם להיות מיוחד ובעיקר ברגעים היפים של החיים למשל: ימי הולדת, חתונה ועוד. אפשר להבין איך זה להרגיש בעידן הסמארטפון כאשר כולם תקועים עם הראש שלהם בתוך המסך ולאל ממש רואים מה קורה סביבם. איזה הרגשה יכולה להיות לאנשים שהטכנולוגיה "חטפה" אותם אליה וכולם מצוידים פחות או יותר באותם אביזרים, אפליקציות ורבים על גט טקסי...

שלא לדבר על העיר הגדולה וזה לא קורה רק בארץ זה קורה גם בחו"ל. אנשים שחיים בעיר גדולה מרגישים אבודים, מנוכרים, לא שייכים לכלום ומחפשים את עצמם, והם ימצאו את עצמם במקום השקט שלהם וסביר להניח שזה יהיה בבית.

כל תחושת חוסר השייכות הזו גורמת לאנשים להתמקד בעצמם ולנסות להבין איפה נמצא האושר הקטן שלהם. יום הולדת היא סיבה מספיק טובה כדי להרים הפקה שלא הייתה מביישת את האח הגדול, כי יום הולדת יש רק פעם בשנה וזה בהחלט מפצה על תחושת חוסר שייכות הכללית.

מכאן, מהרגשות האלה נולד טרנד של מיתוג אישי. פעם זה היה שייך רק לידוענים היום כל אחד עושה מיתוג אישי לעצמו.

מיתוג אישי בטעם שלי

מיתוג אישי נותן לאנשים את הבמה לעשות דברים בטעם שלהם ולא כמו כולם. להראות את היכולות הקריאטיביות שלהם והאמת היא שזה די כיף לארגן לעצמך יום הולדת ולהקדיש לעצמך שיר...
מיתוג אישי יכול לבוא לידי ביטוי בניירת ובקישוטים סביב הכיבוד והמקום. זה נעשה כמובן בהזמנה עם שם החוגגים כולל כמובן איזה משפט מפתח שמייצג אותם. חוץ מהכיבוד יש הנוהגים לעשות מיתוג גם למקום עצמו בתפאורה, ריהוט, אבזור וקישוט. סטודיו גרפי ברמה גבוהה בהחלט יוכל להתאים לאישיות את המיתוג וזה קשור לגרפיקה, לצבעים, לשלטים, לפתקאות על כל ספל עם שוקולד וכו'.

כשאדם חוגג לעצמו ורואה את השם שלו על כל חפיסת שוקולד או סוכריה זה בהחלט מאדיר אותו וחמוד ביותר. כל אחד יכול היום בתהליך של מיתוג גרפי להפוך את האירוע האישי שלו להשקה של החיים שלו.

אנשים כמותגים

סביר להניח שעד שלא נחשפנו למותגים, הלכנו למכולת וקנינו מה שהיה שם. היום אנחנו בעולם אחר. אנחנו בעולם של מיתוג ומותגים, ומי שאין לו לפחות איזה מותג אחד או שניים לא קיים.
בעולם כזה שמאדיר מותגים, לימדו אנשים שיש פשוט ויש מותג, יש זול ויש יקר ואלה הם בעיקר מותגים.
העידן הנוכחי של פרסום בגוגל ופרסום באינסטגרם כמובן יצר את ההזדמנות לכל אחד להראות מה הוא שווה, והתמונות רצות בשרשרת ולכל אחד יש עוקבים וכולם נמצאים בתחרות עולם שיש לה רק שם אחד- מיתוג.
אז בעולם כזה איך לא נעשה לנו יום הולדת עם שלט מהבהב בחוץ, קבלת פנים עם כינור ונרגיש מלכת אנגליה נו באמת.

מיתוג ותשומת לב

תחושת העדר שיש לאנשים רבים, יחד עם איזה חוסר סיפוק קונסיסטנטי (לא לשכוח באיזה דור אנחנו עוסקים), יוצרים אצל אנשים מחסור קבוע בתשומת לב. אם כך כאשר יש סיבה לחגיגה מיתוג אישי הוא דבר מאוד מקובל היום, וכל אחד מוצא את המיתוג האישי שלו. בעולם בו לימדו אותנו שמותגים שווים יותר למה שנוותר על מיתוג עצמי כדי להראות שגם אנחנו טעם החיים...

הוסף תגובה חדשה

  • המקור
  • סקרי המקור
  • תגיות המקור
  • תכנים מקוריים אחרונים
  • אתרים מומלצים
  • מפת אתר

אתר המקור נבנה בידי אסטרטג בניית אתרים תדמיתיים
מפרויקט קלאסה - רשת חברתית
אתרים מומלצים

"כל קשר בין הדמויות וההתרחשויות המתוארות בסיפור זה ובין המציאות הוא מקרי בהחלט". בהצהרה זו מנסה הסופר והמוציא לאור למנוע ניסיונות להגשת תביעות בגין לשון הרע. בתחום ספרות חובבים נוהגים מחברים רבים להקדים לסיפוריהם תניית פטור ולפיה המחבר אינו מפיק רווח מן הפרסום וכי כל זכויות היוצרים על הדמויות המתוארות בעלילה שייכות ליוצרן המקורי.

Designed by yogev hashay.