• צור קשר
  • פרסום גרילה
  • תסריטים ורדיו
  • פרינט
  • כתיבה לקידום אתרים
  • כתיבה שיווקית
  • עבודות נבחרות

  • המקור
  • חדש באתר המקור
  • כתבות שפירסמתי
  • מי אני
  • סיפורים
  • שירים
  • בלוג

ניווט בספר

  • אתר המקור
  • הדשא של השכן ירוק יותר
  • סר אריק איינשטיין

המקור
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_print_mail_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.

קידום אתרים באמצעות מילים...

רשת האינטרנט מאפשרת לכל אחד ואחת מאנשי העסקים שביניכם, ליהנות ממגוון רחב של דרכי פעולה למטרות קידום, שיווק ופרסום בית העסק. אפשרויות הפרסום השונות במרחבי הרשת מבוססות על פלטפורמות קידום-שיווק- פרסום שונות המוצעות לכם במנועי החיפוש הגדולים וברשתות החברתיות המובילות.
אחת מדרכי הפעולה הנפוצות ביותר ברשת לקידום אתרים היא באמצעות שירות המכונה "קידום ממומן" ו/או שירות המכונה "קידום אורגני". שירותים אלו ניתנים ליישום במנועי חיפוש דוגמת גוגל וברשתות חברתיות דוגמת הפייסבוק, כאשר השילוב בין השנים (אורגני וממומן) מאפשר לכם להגיע לקהלי היעד הרלוונטיים לכם בדרך הקצרה והמהירה ביותר- בהשוואה לכל אפיק מדיה אחר.

בשתי שיטות הקידום (ממומן ואורגני) קיימת חשיבות רבה לבחירת המילים בהן תעשו שימוש לצורך הגדרת המוצרים/שירותים אותם אתם מנסים לקדם ולשווק. לדוגמא: אתר אינטרנט העוסק בשיווק קורסי הכנה לקראת מבחן אמיר המיועד לצרכי מיון רמת האנגלית של המועמד למסלולי לימוד אקדמיים, יידרש להעלות תכנים טקסטואליים המספקים את כל המידע הנחוץ אודות אופי הבחינה. כפועל יוצא מכך, בחירת המילים ליצירת תוכן שיווקי ו/או תוכן אינפורמטיבי באתר האינטרנט, חייבת להיעשות לאחר מחקר מקיף בכל הנוגע למילות החיפוש הרלוונטיות לקהל היעד המבקש לדלות מידע אודות מבחני אמיר באמצעות רשת האינטרנט.

דוגמא זו תקפה לכל סוגי העסקים ולכל סוגי האתרים הפועלים לקידומם באמצעות שיטות קידום ממומנות ואורגניות במרחבי הרשת. כיום, כל מקדם אתרים מקצועי ומנוסה וכל אדם שבבעלותו אתרי אינטרנט כאלו ואחרים ברשת, מודע לחשיבות התוכן השיווקי והתוכן האינפורמטיבי המוטמע בין דפי האתר אותו הוא מעוניין לקדם.

בחירת מילים נכונה לאתר הבית שלכם- כיצד היא תסייע לכם לקדם את המכירות?

אתרי אינטרנט העושים שימוש בתכנים טקסטואליים המוצגים לגולש בכל אחד מדפי האתר, חייבים לספק לגולש ערך מוסף אותו הוא לא ימצא באתרי המתחרים. הערך המוסף מושג בין היתר באמצעות תכנים רלוונטיים לתחום העיסוק של האתר, כתבות מעניינות המתחלפות בתדירות קבועה, נתונים סטטיסטיים ועובדות אודות המוצר/שירות המשווק דרך האתר ותכנים נוספים היכולים לגרום לגולש הממוצע לבצע מספר פעולות גלישה במהלך שהייתו באתר. בממוצע, כל גולש מקדיש בין 5 ל-10 שניות מרגע כניסתו לאתר ועד לקבלת ההחלטה האם לנטוש את האתר ולחפש את מבוקשו באתרים אחרים ו/או להמשיך לבצע פעולות גלישה באתר.

פרק הזמן המינימאלי העומד לרשות בעלי האתרים, מחייב אתכם לפעול ביצירתיות על מנת לגרום לכל גולש המבקר באתר הבית שלכם לקבל את ההחלטה להמשיך לגלוש באתר. כיצד עושים זאת? באמצעות מילים מעוררות השראה ומניעות לפעולה.

 

הוסף תגובה חדשה

  • המקור
  • סקרי המקור
  • תגיות המקור
  • תכנים מקוריים אחרונים
  • אתרים מומלצים
  • מפת אתר

אתר המקור נבנה בידי אסטרטג בניית אתרים תדמיתיים
מפרויקט קלאסה - רשת חברתית
אתרים מומלצים

"כל קשר בין הדמויות וההתרחשויות המתוארות בסיפור זה ובין המציאות הוא מקרי בהחלט". בהצהרה זו מנסה הסופר והמוציא לאור למנוע ניסיונות להגשת תביעות בגין לשון הרע. בתחום ספרות חובבים נוהגים מחברים רבים להקדים לסיפוריהם תניית פטור ולפיה המחבר אינו מפיק רווח מן הפרסום וכי כל זכויות היוצרים על הדמויות המתוארות בעלילה שייכות ליוצרן המקורי.

Designed by yogev hashay.